آخر فصل، فانوس به دست‌ها دشوارتر هستند
100683
کارگرجم: مثل بازی با ذوب باشیم، قهرمانیم!
19 ارديبهشت 1403 14:44
پیشکسوت استقلال می گوید برد مقابل ذوب آهن شانس قهرمانی این تیم را در لیگ امسال بالا برد.اکبرکارگر جم پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: درست است که این پیروزی در دقایق اخر بدست امد اما ابن ۳ امتیاز خیلی با ارزش بود و قطعا در راه قهرمانی خیلی به تیم کمک خواهد کرد. 

روزنامه گل

فاطمه کریم اف- پیشکسوت استقلال می گوید برد مقابل ذوب آهن شانس قهرمانی این تیم را در لیگ امسال بالا برد.اکبرکارگر جم پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: درست است که این پیروزی در دقایق اخر بدست امد اما ابن ۳ امتیاز خیلی با ارزش بود و قطعا در راه قهرمانی خیلی به تیم کمک خواهد کرد. سخت کوشی استقلال برای رشیدن به برد ستودنی بود.

او درباره شانس قهرمانی استقلال ادامه داد: ۴ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال شانس اول قهرمانی است. این تیم اگر به مانند همین دیدار برابر ذوب اهن باشد می تواند در این بازیهای باقی مانده پیروز شده و قهرمان شود.

کارگرجم درباره اینکه استقلال باید با تیمهای پایین جدول روبرو شود بیان کرد: بازی با تیمهای در حال سقوط سخت است اما برای تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید فرقی کند که با چه تیمی باید بازی کند مهم کسب عنوان قهرمانی است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها