نقل و انتقالات استقلال زیرنظر جواد
100641
مالک جدید استقلال نکونام را حفظ می‌کند؟
18 ارديبهشت 1403 17:04
 استقلال شانس مسلم قهرمانی لیگ است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و احتمالا در یکی دو هفته پایانی چهره قهرمان این فصل مشخص خواهد شد. با این که هنوز سرنوشت آبی ها در لیگ امسال مشخص و قطعی نیست، ظاهرا مدیران هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال تصمیم خودشان را برای حفظ جواد نکونام گرفته اند و مگر اینکه طی روزها و هفته های باقی مانده شاهد اتفاقات پیش بینی نشده ای باشیم.

روزنامه گل

استقلال شانس مسلم قهرمانی لیگ است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و احتمالا در یکی دو هفته پایانی چهره قهرمان این فصل مشخص خواهد شد. با این که هنوز سرنوشت آبی ها در لیگ امسال مشخص و قطعی نیست، ظاهرا مدیران هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال تصمیم خودشان را برای حفظ جواد نکونام گرفته اند و مگر اینکه طی روزها و هفته های باقی مانده شاهد اتفاقات پیش بینی نشده ای باشیم. برکناری علی خطیر بسیار زودتر از آنچه که پیش بینی می شد یکی از نشانه های این موضوع است. واکنش جواد نکونام هم نشان می دهد که او خودش را پیروز این میدان می داند. ظاهرا مالکان جدید برای قهرمان شدن استقلال هم انتظار چندانی از جواد ندارند و سرمربی استقلال را تحت فشار نگذاشته اند. از طرف دیگر همان طور که نکونام خواهان بود سرپرست تیم با نظر او انتخاب و آتیلا حجازی جانشین خواجه گیری شد.

در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن هم نکونام از آغاز تمدید قرارداد بازیکنان در هفته آینده خبر داد که قطعا بحث تمدید قراردا ها زیر نظر خودش انجام خواهد شد. به اینها شایعات و شنیده ها درباره مذاکرات غیررسمی با برخی از گزینه های مورد نظر نکونام را هم اضافه کنید. نفراتی چون حسین گودرزی، مهدی لیموچی، محمدحسین اسلامی، محمدجواد حسین نژاد، روبرتو تورس و... که گفته می شود همگی نفرات مدنظر جواد نکونام و کادرفنی استقلال هستند.

همه شواهد حکایت از تضمین نیمکت فصل آینده استقلال برای نکونام است و گویا هلدینگ با وجود داشتن منابع مالی کافی به دنبال مربیان مطرح خارجی نیست و می خواهد با نکونام به کارش ادامه دهد حتی اگر در نهایت نتواند این استقلال پرحاشیه و نصفه و نیمه را قهرمان لیگ کند و در هفته های پایانی کم بیاورد. نکونام و شاگردانش هم این روزها حسابی با روحیه هستند و تصاویری که از تمرینات این تیم منتشر شده از شادابی آبی پوشان حکایت دارد. باید دید نکونام حالا که همه چیز در باشگاه به کام او شده می تواند روی تیمش تمرکز کند و آبی ها را به قهرمانی برساند یا سرنوشت دیگری در انتظار او و تیمش خواهد بود. البته شاید هم تمام این نشانه ها ظاهر ماجرا است تا استقلال با آرامش کامل برای قهرمانی بجنگد و با از دست رفتن جام سیاست و برنامه های مالک جدید هم دستخوش تغییر شود. به هرحال دست کم نکونام می تواند امیدوار باشد که با قهرمان کردن استقلال کسی او را از روی نیمکت استقلال بلند نمی کند. موضوعی که اگر بحث مالک جدید و برکناری خطیر نبود احتمالا برعکس آن را شاهد بودیم و هیچ چیز نمی توانست او را برای فصل آینده به عنوان سرمربی تیم حفظ کند، حتی قهرمان کردن این تیم نصفه و نیمه! در مجموع تمام حواس نکونام و استقلالی ها باید روی چند بازی باقی مانده متمرکز باشد و تا بلکه در اتفاقی که در ابتدای فصل کسی پیش بینی آن را هم نمی کرد آبی ها قهرمان لیگ بیست و سوم شوند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها