پرسپولیس بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد
100578
پیوس : مقابل نساجی نباید امتیاز از دست بدهیم
17 ارديبهشت 1403 09:02
مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد اگر این تیم می‌خواهد قهرمان شود دیگر نباید تحت هیچ شرایطی امتیاز از دست بدهد.

روزنامه گل

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد اگر این تیم می‌خواهد قهرمان شود دیگر نباید تحت هیچ شرایطی امتیاز از دست بدهد.فرشاد پیوس مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا درباره بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: بازی خوبی نبود و باید بگویم چنگی به دل نزد. حساسیت بیش‌ازاندازه این بازی باعث شده بود که بازیکنان هر دو تیم محتاطانه بازی کنند و درواقع هر دوتیم از ترس گل خوردن نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. در این دیدار همه‌چیز دیدیم جز یک فوتبال زیبا و تماشاگرپسند! از سوی دیگر پرسپولیس هم بهترین فرصت را برای جا گذاشتن استقلال از دست داد.

فرشاد پیوس در خصوص هوادار هتاک سپاهان گفت: متأسفانه حرکت این فرد بسیار زشت بود. ورزشگاه حرمت دارد من واقعاً برای مردی با این سن و سال بسیار متأسف هستم. باید برای او تنبیهات بیشتری در نظر گرفته می‌شد تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

فرشاد پیوس سپس درباره بازی امروز پرسپولیس در قائم‌شهر گفت: بازی بسیار سختی است. من مقابل این تیم بارها بازی کردم. نساجی یک تیم چغر است که محکم بازی می‌کند خصوصاً اینکه این تیم در خانه از حمایت هوادارانش برخوردار‌است. همین کار پرسپولیس را در قائم‌شهر سخت خواهد کرد. البته این را هم باید بگویم پرسپولیس به‌خوبی می‌داند که اگر در قائم‌شهر امتیاز از دست بدهد کار برای قهرمانی سخت‌تر خواهد شد. پرسپولیسی‌ها باید منطقی و درعین‌حال باهوش بازی کنند تا دست‌پر به تهران برگردند.

فرشاد پیوس در خصوص این‌که پرسپولیس چقدر شانس برای جا گذاشتن استقلال دارد گفت: پرسپولیس باید تمام بازی‌هایش را با برد پشت سر بگذارد اما این کافی نیست چون بخشی از قهرمانی این تیم در دستان استقلال است. استقلال باید در 5 بازی باقی‌مانده امتیاز از دست بدهد تا پرسپولیس به هدفش برسد. برای همین من می‌گویم پرسپولیس نگذارد داستان سپاهان پیش بیاید و بهترین فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها