حریف امروز پرسپولیس،سختکوش،جوان و باکلاس است
100576
وطنخواه: اوسمار چون اهل شلوغ کاری نیست،به چشم نمی آید
17 ارديبهشت 1403 08:59
سیدحمید شیرازی - رضاوطنخواه مدافع سابق پرسپولیس که این روزها بواسطه فیلم پرویزخان از عوامل این فیلم ناراحت است و حتی گفته بود از آنها به خاطر ساخت فیلمی دوراز واقعیت شکایت می کند

روزنامه گل

سیدحمید شیرازی - رضاوطنخواه مدافع سابق پرسپولیس که این روزها بواسطه فیلم پرویزخان از عوامل این فیلم ناراحت است و حتی گفته بود از آنها به خاطر ساخت فیلمی دوراز واقعیت شکایت می کند،در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفتگویی کوتاه با گل داشت که ماحصل آن رادر زیر می خوانید:

آقای دکتر از عوامل فیلم پرویزخان همچنان ناراحت هستید؟

بله.مگر می شود ناراحت نباشم.من انسان شریفی هستم.من کینه ای نیستم.بارها پیش آمده از موضوعی ناراحت بودم.اما خم به ابرو نیاوردم.ناراحتی ام کوتاه و زود گذر بوده.اما حساب عوامل فیلم پرویزخان جداست.آنها از نظر اخلاقی کار خوبی نکردند.بدون اجازه و مشورت بامن از شخصیتم فیلم ساختند.اتفاق خوبی نیست.

امیدوارم این داستان به خوبی و با خوشحالی شما ختم به خیر شود.

ممنونم.حرف من این است که بنده یک معلم هستم.در دانشگاه سالهاست تدریس می کنم.واقعا چه دلیلی دارد تا با یک معلم این برخوردها شود.سن ماهم بالا رفته و حال و حوصله این اتفاقات حاشیه ای راهم نداریم.

همچنان بازیهای پرسپولیس را بصورت مستقیم تماشا نمی کنید؟

نه قربان.هنوز توانایی دیدن مستقیم بازی پرسپولیس راندارم.چه بگویم؟ توصیه پزشکان است دیگر! ممکن است برای قلبم ناراحت کننده باشد.سعی می کنم خلاصه بازی را بعد از پایان بازی و در همان روز ببینم.اینطوری خودم هم راحت تر هستم.

پیش بینی شما از شانس قهرمانی پرسپولیس؟

خیلی سخت است.چند بازی بیشتر به پایان لیگ نمانده و فکر می کنم هفته های حساسی است.امیدوارم هرتیم که شایستگی اش راداشته باشد قهرمان شود.ما که دوست داریم پرسپولیس قهرمان شود.

جام حذفی هم ازدست رفت و این روزها فقط لیگ برتر مانده!

ایرادی ندارد.جام حدفی همیشه جام شگفتی ها بوده! لیگ را می توانیم ببریم! نبردیم هم فدای سر هواداران! ایرادی ندارد.این همه سال قهرمان شدیم،حالا امسال نشویم طوری نیست.پرسپولیس همیشه ثابت شده است.

بازی امروز هم با ذوب آهن است.به نظر بازی راحتی نخواهد بود!

بهرحال ذوب آهن کادرفنی جوان و علم گرایی دارد که تیم قابل احترامی را آماده کردند.بازیکنان جوان هم کم ندارد.اما پرسپولیس برای قهرمانی باید فقط ببرد.امیدوارم امروز هم بازیکنان خوب پرسپولیس بتوانند سه امتیاز را بدست آورند.

عملکرد اوسمار را چطور ارزیابی می کنید؟

خوب نتیجه گرفته.اما چون اهل سروصدا و جاروجنجال نیست زیاد توچشم نیست.او مربی باکلاسی است که کارش را انجام می دهد.زیاد درگیر حاشیه نیست.طفلک فقط تمرکزش روی مربیگری اش است.

انتخاب شما بین او و یحیی؟

آقای گل محمدی خودش می داند چه اندازه دوستش دارم.او واقعا برای موفقیت پرسپولیس همه جوره زحمت کشید.حتما انتخاب من یحیی است.البته آقای اوسمار هم شایستگی زیادی دارند.

ممنون؛ اگر حرف خاصی مانده بفرمایید؟

سلامت باشید.برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت دارم.امیدوارم فضای فرهنگی ورزشگاه های ما روبه سلامت و سالم بودن برود.متاسف هستم که فوتبال ما هیچ پیشرفتی از نظر فرهنگی ندارد.فوتبال،نتایج آن،موفقیت ها،قهرمانی ها و....ارزش این را ندارد که یک تماشاگر بخواهد جملات سخیف و دور از ادب و انسانیت را به کار ببرد.واقعا متاسف هستم.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها