نکته بازی با آبی ها
100519
استقلال برای تساوی به تبریز رفته بود
15 ارديبهشت 1403 15:57
روند بازی استقلال و تعویض های جواد نکونام به وضوح نشان می دهد که آبی پوشان با وجود به خطر افتادن صدر جدول و قهرمانی در صورت از دست دادن امتیاز در تبریز، با هدف مساوی و گرفتن حداقل امتیاز به مصاف حریف خود رفتند. 

روزنامه گل

روند بازی استقلال و تعویض های جواد نکونام به وضوح نشان می دهد که آبی پوشان با وجود به خطر افتادن صدر جدول و قهرمانی در صورت از دست دادن امتیاز در تبریز، با هدف مساوی و گرفتن حداقل امتیاز به مصاف حریف خود رفتند. تراکتور برای گل زدن تعویض های هجومی انجام داد و روی دروازه استقلال فشار آورد که موفق نبود. در این شرایط نکونام امید حامدی فر دفاعی را به میدان فرستاد و برای وقت تلف کردن دوبازیکن خودش را روانه میدان کرد.

پورحمیدی به حسینی رسید

در غیاب حسین حسینی استقلالی ها نتوانستند به کاپیتان خودشان برای تصاحب دستکش طلا کمک کنند. در شرایطی که حسینی با 14 کلین شیت در صدر قرارداشت، در غیاب کاپیتان محروم آبی ها، پورحمیدی با کلین شیت تعداد کلین شیت هایش را حسینی برابر کرد و به عدد 14 رساند.

أرمان مغضوب نکونام!

در شرایطی که آرمان رمضانی اغلب به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد خوب و موثری برای آبی پوشان دارد، مدتی است که جواد نکونام با وجود نیمکت نه چندان پر و پیمان تیمش به رمضانی بازی نمیدهد و پیمان بابایی نا آماده و عملا کم تاثیر را در بازی های اخیر روانه میدان می کند. این طور به نظر می رسد که آرمان رمضانی این روزها مغضوب کادرفنی استقلال است و نکونام و نفرات کمتر آماده و امتحان پس داده اش را به رمضانی که زمانی تعویض طلایی آبی ها بود ترجیح می دهد.

جدال پاسور ها برنده نداشت

جدال ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز که هرکدام با 9 پاس گل بهترین پاسور های لیگ بیست و سوم هستند برنده ای نداشت و هیچ کدام نتوانستند گلسازی کنند. هرچند آلوز روز بهتر و عملکرد قابل قبول تری نسبت به جلالی داشت.

درسی که گلر جوان به نکونام داد

محمدرضا خالد آبادی در روزی که جواد نکونام و کادرفنی به شدت محتاط استقلال چاره ای جز اعتماد کردن و میدان دادن به او نداشتند عملکرد خوبی از خود نشان داد و با کلین شیت در تبریز و یکی دو سیو خوب به مربیان تیمش نشان داد به جای آزمودن چند باره بازیکنان امتحان پس داده سراغ جوان های تیمش برود و به آنها میدان بدهد. اگر جوان ها گره گشا نباشند که مانند همان تعویضی های همیشگی نکونام می شوند و اگر هم بدرخشند به سود استقلال و نکونام خواهد بود.

استقلال، یک مهرداد محمدی و دیگر هیچ

اگر مهرداد محمدی را که اولین و أخربن موقعیت جدی استقلال برابر تراکتور را در یک موقعیت تک به تک از دست داد و ضربه کاشته اش با بدشانسی به تیرک برخورد را از استقلال بگیریم؛ آبی ها هیچ چیز دیگری در تبریز نداشتند و مقابل حریف بحران زده خودشان حتی از ایجاد موقعیت گلزنی هم ناتوان بودند. بسیار بعید است که استقلال با این شرایط بتواند قهرمان شود، مگر اینکه پرسپولیس هم شرایطی مانند استقلال داشته باشد.

هدیه استقلالی ها به پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

استقلال با تساوی مقابل تراکتور که با شکل بازی آبی ها برای آنها چندان هم غیر منتظره و ناخواسته نبود عملا قبل از بازی با سپاهان با تعارف زدن صدرجدول به پرسپولبسی ها یک هدیه بزرگ به رقیب دادند و آنها را با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان فرستادند.

استقلال زور بردن نداشت

در روزی که استقلال با برتری مقابل تراکتور می توانست تا حدود زیادی راه قهرمانی اش را هموار کند، زور و رمق کافی و حتی انگی ه و اراده لازم برای هجوم و گلزنی نداشت. به نظر می رسد کادرفنی استقلال صدرنشینی و قهرمانی تیمشان را به قضا و قدر سپرده اند.

خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!

دروازه بان دوم تیم فوتبال استقلال پس از ۳۱۶ روز در یک بازی رسمی در درون دروازه ایستاد.تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند. سید حسین حسین دروازه بان شماره یک و کاپیتان استقلال در این بازی به دلیل محرومیت حضور نداشت و برای اولین بار در فصل جاری، محمدرضا خالدآبادی که در ابتدای فصل از هوادار راهی استقلال شده بود در درون دروازه ایستاد.خالدآبادی در نیم فصل قصد جدایی از استقلال و حضور در تیم ملوان برای گذراندن خدمت مقدس سربازی را داشت که با مخالفت کادرفنی استقلال رو به رو شد تا این اتفاق در پایان فصل رخ دهد.آخرین باری که خالدآبادی در یک بازی رسمی در درون دروازه ایستاده بود به مصاف تیم های امید ایران و عراق در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ بر می گردد که ایران در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ بازی را واگذار کرد و حالا پس از ۳۱۶ روز در درون دروازه قرار می گیرد تا از دروازه استقلال حفاظت کند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها