گفته بودم نفتی ها حمله کنند پرسپولیس هجومی تر و برنده می شود
100111
پیوس: باشکست آلومینیوم با یک تیر به دو هدف می زنیم
02 ارديبهشت 1403 12:42
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد  پیروزی برابر نفت آن در آبادان واقعا کار ساده‌ای نبود، اما با بازی خوبی که شاگردان اوسمار انجام دادند به یک برد دلچسب دست پیدا کردند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد پیروزی برابر نفت آن در آبادان واقعا کار ساده‌ای نبود، اما با بازی خوبی که شاگردان اوسمار انجام دادند به یک برد دلچسب دست پیدا کردند.

فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در آبادان گفت: بازی بسیار خوبی بود، پرسپولیس در هر دونیمه از حریف خود سرتر بود و توپ و میدان را در دست داشت و اگر بیشتر دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. البته باید این را هم اضافه کنم پرسپولیس در نیم فصل دوم با تقویت به موقع و خرید‌های خوب توانست نوع بازی خود را بهبود دهد و در بازی با نفت آبادان با اینکه در خانه حریف بودیم توانستیم با اقتدار و یک بازی هجومی پیروز شویم. از این رو به تمام بازیکنان تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. بازی البته یادتان نرود که در گقتگویی که باهم قبل بازی داشتیم گفتم نفت آبادان به خاطر شرایطی که در جدول داشت برای بردن به زمین می آید ویک بازی هجومی انجام می دهد و همین به پرسپولیس کمک می کند که بهتر بازی کند. هر تیم مقابل پرسپولیس هجومی بازی کند محکوم به شکست است و اگر دفاعی بازی کنند با خوردن گل اول دیگر باز بازی می کنند و برای همین بازهم می بازند اما کار کمی سخت تر می شود.

فرشاد پیوس در ادامه در خصوص اینکه جو ورزشگاه آبادان با سایر تیم ها فرق می کند و این بر روی بازی تاثیر می گذارد گفت: آبادانی ها فوتبال را می پرستند و جزو زندگی روز مره آن ها شده است. شما نگاه کنید درورزشگاه نفت شما هیچ رنگی جز رنگ زرد نمی بینید و هیچ تیمی جز تیم خودشان تشویق نمی شود. از سوی دیگر باید بگویم نفت آبادان از یک پرستیژ خاصی برخوردار است و این باعث می‌شود هرتیمی به آبادان برود ترس و اضطراب از دست دادن نتیجه را داشته باشد، اما بازیکنان پرسپولیس بدون هیچگونه استرسی موفق شدند بازی را در دست بگیرند و در نهایت هم برنده شوند.

پیوس در ادامه در مورد بازی تیم نفت آبادان گفت: نفت ها هم در این بازی خوب بودند و چند موقعیت خطرناک هم به وجود آوردند، اما خوشبختانه به ثمر نرسید. از سوی دیگر باید بگویم خط دفاعی و هافبک پرسپولیس بسیار عالی بازی می کند و اجازه هیج کاری به حریف نمی دهد.

پیوس در دادامه بعد از اشاره به خط دفاع از دوازه بان جوان پرسپولیس هم تمجید، کرد وگفت: بی انصافی است از رفیعی حرف نزنیم. او در عین جوانی در این چند بازی بسیار عالی کار کرده و بازی به بازی پخته تر عمل می کند. امیدوار روند رو به رشد او ادامه داشته باشد و مربیان هم به او بیشتر از قبل بها بدهند.

فرشاد پیوس در خصوص بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی مقابل آلومینیوم گفت: بازی چندان آسانی در جام حذفی نداریم و نباید به نتایج گذشته حریفمان نگاه کنیم، چون هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد ابتدا به دفاع کردن و گل نخوردن فکر می کند خصوصا در جام خذفی. ما در شروع نیم فصل دوم در روی که مستحق باخت نبودیم به آلومینیوم باختیم الان زمان جبران آن باخت است. نوع بازی حذفی با لیگ فرق می کند. برای همین باید خیلی مراقب باشیم چون در خانه حریف بازی می کنیم. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار می تواند با یک تیر دونشان بزند هم انتقام بازی لیگ را بگیرد و هم به مرحله بعد صعود کند.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد حرف این روزها در خصوص مالکیت پرسپولیس و واگذاری باشگاه به بخش خصوصی گفت: این مسدله ای که درباره مالکیت باشگاه برگزار کرده‌اند امیدوارم که به حقیقت بپیوندد و پرسپولیس بالاخره پس از مدت‌ها به ثبات می رسد. ما سال‌های زیادی است که به دلیل کمبود بودجه و برخی قوانین نتوانستیم بازیکنان بزرگ خارجی را جذب کنیم و این مشکلات سبب شد تا یکسری بازیکنان بی کیفیت و درجه ۳ در سال‌های گذشته جذب شوند که زیاد ماندگار نشدند و فقط باعث کسر امتیاز بوده‌اند.حالا باشگاه سرو سامان می گیرد و دیگر مشکل مالی نخواهد داشت . باید این موضوع را به فال نیک بگیریم.

فرشاد پیوس در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: اختلافمان با صدر یک امتیاز است که اگر اتفاق غیر منتظره‌ای نیفتد به نظرم با این سبک بازی می‌توانیم با یک لغزش از طرف تیم رقیب به قهرمانی برسیم. من به عنوان یک پیشکسوت و بعد یک هوادار از بازیکنان و کادرفنی حمایت کنم تا به امید خدا مثل سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

#پرسپولیس #آرش جعفری #پیج رسمی روزنامه گل #فرشاد پیوس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها