آمار خیره کننده زاهدی در جی لیگ
100110
ماموریت غیرممکن شهاب در ژاپن ممکن شد!
02 ارديبهشت 1403 12:38
سیدمحمد کسری رضوی - این روزها مهاجم سابق پرسپولیس در جمع چشم بادامی ها حسابی خوش می درخشد و بعد از روزهای پرتلاطمی که در جمع شاگردان گل محمدی در لیگ بیست و سوم داشت، ایران را به مقصد جی لیگ و فوتبال ژاپن ترک کرد.

روزنامه گل

سیدمحمد کسری رضوی - این روزها مهاجم سابق پرسپولیس در جمع چشم بادامی ها حسابی خوش می درخشد و بعد از روزهای پرتلاطمی که در جمع شاگردان گل محمدی در لیگ بیست و سوم داشت، ایران را به مقصد جی لیگ و فوتبال ژاپن ترک کرد.

جدایی زاهدی و رفتن او از پرسپولیس در حالی که حسابی شرایط خط حمله سرخ ها با مشکل مواجه شده بود، شوک بعدی به اوسمار، سرمربی بعدی پرسپولیس داد و اصرارها برای ماندن او به نتیجه نداد تا این بازیکن بازهم فوتبالش را در جایی غیر از ایران دنبال کند. رویکردی که به نظر می رسد برای شهاب و حتی پرسپولیس خوب بود چون بعد از جدایی زاهدی از پرسپولیس این بازیکن حسابی پایش به گلزنی باز شد و از سوی دیگر نفرات جدیدی که به جمع سرخ های پایتخت اضافه شدند هم توانستند روند گلزنی و امید پرسپولیس به گلزنی را آنقدر بالا ببرند که حالا نفس به نفس استقلال برای قهرمانی کار را در هفته های باقی مانده دنبال می کنند. حال به همین بهانه نگاهی داریم به عملکرد شهاب زاهدی قبل و بعد رفتنش از پرسپولیس!

پاگشای زود شهاب در جی لیگ

بعد جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس و ترک ایران به مقصد ژاپن و جی لیگ این کشور، در اولین حضورش توانست در گلزنی آویسپا نقش آفرینی کند و سازنده تنها گل این تیم در آن مسابقه با اف سی توکیو باشد. حضوری که خیلی زود امیدها را نزد هواداران این تیم در جی لیگ بالا برد و مدیران این باشگاه را بابت انتخاب و خریدی که داشتند خوشحال کرد تا حسابی روی زاهدی به عنوان یک مهاجم ششدانگ حساب باز کنند.

شهاب گل زد اما آویسپا نبرد

با حضور شهاب زاهدی در تیم آویسپا این تیم شاهد یک رونسانس در خط حمله خود بود و توانست بهتر از قبل دروازه رقبای خود را باز کند. شهاب بیست و هشت ساله خیلی زود شاهد گلزنی خود در جی لیگ بود و توانست در بازی با اوراواردز نخستین گل خودش را در این تورنمنت به ثمر برساند. هرچند که گل او نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و آنها با سه گل بازنده از زمین خارج شدند. با این حال نوار گلزنی های شهاب ادامه پیدا کرد و او در نبرد با کاشمیا آنتلرز گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه این تیم کند و سریال گلزنی های این بازیکن تداوم داشته باشد.

کاری که شهاب برای پرسپولیس نکرد در ژاپن انجام داد

نگاهی آماری به عملکرد شهاب زاهدی در این چند هفته ای که برای تیم آویسپا در ژاپن و جی لیگ این کشور انجام داده آنهم در این مدت کوتاه شبیه یک معجزه برای این بازیکن می ماند. بازیکنی که از حیث روحی آنقدر در پرسپولیس خودش را تحت فشار می دید که تنها یک نیم فصل دوام آورد و با جدایی از جمع سرخ ها، چالش کار در یک فوتبال متفاوت از شرایط ایران را به جان خرید. شهاب در 29 مسابقه ای که طی دو دوره حضور برای پرسپولیس به میدان رفت تنها 9 بار توانسته بود برای سرخ های پایتخت نشین ایران موفق به گلزنی شود اما حالا او 6 مسابقه توانسته 5 بار موفق به گلزنی شود که آخرین گل های او در بازی با جوبیلوایواتا بود که با زدن دو گل در اولین بازی ای که 90 دقیقه در میدان حضور داشت، توانست تیمش را از شکست نجات داد و به سومین گلزن برتر جی لیگ تبدیل شود و با صدرنشین گلزنان این تورنمنت تنها 4 گل فاصله دارد. روندی که به نظر می رسد این اختلاف خیلی زود می تواند توسط شهاب کم شده و شاهد یک رکوردشکنی در ادامه کار توسط زاهدی در جی لیگ توسط این بازیکن ایرانی باشیم.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #شهاب زاهدی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها