استقلال باید خیلی مراقب تراکتور باشد
100104
یوسفی: تمرکزمان از دست برود، جام پریده!
02 ارديبهشت 1403 12:14
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید مراقب تراکتور خطرناک باشد.محسن یوسفی پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل شمس آذر گفت: استقلال برد خوب و به موقعی را برابر تیم قزوینی به دست آورد. این ۳ امتیاز خیلی حیاتی بود . امیدوارم استقلال بتواند همین روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه دهد.

روزنامه گل

فاطمه کریم اف- پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید مراقب تراکتور خطرناک باشد.محسن یوسفی پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل شمس آذر گفت: استقلال برد خوب و به موقعی را برابر تیم قزوینی به دست آورد. این ۳ امتیاز خیلی حیاتی بود . امیدوارم استقلال بتواند همین روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه دهد.

او درباره صدرنشینی استقلال گفت: استقلال باید بتواند این صدرنشینی را تا پایان فصل ادامه دهد زیرا تیم شایسته استقلال از ابتدای فصل توانسته با همه مشکلات صدرنشین لیگ برتر باشد. استقلال اگر بتواند تمرکز خودش را حفظ کند می تواند به قهرمانی لیگ امیدوار باشد

پیشکسوت استقلال درباره دیدار حساس مقابل تراکتورسازی گفت: استقلال بازی سختی را برابر تراکتور در پیش خواهد داشت به خصوص اینکه بازی در تبریز است و این تیم شرایط خوبی هم ندارد. استقلال خیلی باید مراقب تراکتور خطرناک باشد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها