شانس قهرمانی پرسپولیس کمترازاستقلال نیست
100059
شاه‌محمدی: رفیعی می‌تواند تا پایان فصل فیکس باشد
01 ارديبهشت 1403 12:23
آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، با توجه به امتیازاتی که سپاهان و تراکتور از دست دادند، پرسپولیس و استقلال رقیب هم برای قهرمانی هستند.جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی شاگردان اوسماردرآبادان مقابل صنعت نفت گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس نتیجه خیلی خوبی در آبادان گرفت. بازی در آبادان به خاطر جوی که دارد همیشه سخت است.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، با توجه به امتیازاتی که سپاهان و تراکتور از دست دادند، پرسپولیس و استقلال رقیب هم برای قهرمانی هستند.جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی شاگردان اوسماردرآبادان مقابل صنعت نفت گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس نتیجه خیلی خوبی در آبادان گرفت. بازی در آبادان به خاطر جوی که دارد همیشه سخت است. از سوی دیگر باید بگویم زدن 3 گل هم در این شرایط که شاید کار قهرمانی به تفاضل گل بکشد بسیار خوب بود. اما درعین‌حال باید بگویم بااینکه پرسپولیس با نتیجه خوب برنده شد ولی مثل همیشه کوبنده نبود. شاید به خاطر مسافت راه و نیز وضعیت آب‌وهوای شهرآبادان بود که نتوانستند صدر صدر خوب باشند.

شاه‌محمدی در ادامه در خصوص اینکه این 3 امتیاز برای قهرمانی بسیار مهم بود گفت: در این هفته‌ها مهم گرفتن 3 امتیاز است اگر هم بیشتر گل بزنند چه‌بهتر. نوع بازی زیاد مهم نیست.

شاه‌محمدی در خصوص سیستم هجومی پرسپولیس و گلزنی این روزهای آل کثیر گفت: آل کثیر مهاجم بدی نیست اما صد درصد آماده نیست او اگر یک گل می‌زند چند گل هم را از دست می‌دهد. او مقابل نفت یک گل زد و چند گل هم نزد. برای همین من عقیده دارم پرسپولیس به یک مهاجم شش‌دانگ احتیاج داریم. البته به این فصل که نخواهد رسید اما حداقل برای فصل بعد باید یک مهاجم خوب حتماً جذب کنند. در مورد سیستم که پرسیدید باید بگویم بعد از رفتن یحیی و آمدن اوسمار شاهد این هستیم که تیم هجومی‌تر شده است خصوصاً با بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم جذب کردند.

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص اینکه شانس قهرمانی پرسپولیس چقدر است گفت: 6 بازی تا پایان فصل باقی‌مانده است و هر 6 بازی هم برای پرسپولیس و هم استقلال حکم فینال دارد. من مطمئن هستم که این استقلال یکجا امتیاز از دست می‌دهد و همین باعث می‌شود که پرسپولیس صدر را پس بگیرد. البته پرسپولیس هم باید تمام بازی‌هایش را تا پایان فصل ببرد. من شانس قهرمانی پرسپولیس را بالا می‌بینم و فکر می‌کنم بازهم مثل فصل قبل قهرمان می‌شویم.

شاه‌محمدی در خصوص داوری‌ها و اینکه استقلالی‌ها می‌گویند داوری‌ها به نفع پرسپولیس است گفت: تمام این حرف‌ها اشتباه است. من همین‌الان داشتم بازی نساجی با تراکتور را می‌دیدم که به عقیده من پنالتی نبود و تراکتوری‌ها هم اعتراض کردند حالا باید بگوییم داور به نفع گرفته است؟ من خیلی راحت به شما بگویم که سطح داوری‌ها در ایران همین است. تا زمانی که (وار) نیاورند تمام این حرف‌وحدیث‌ها باقی می‌ماند. من عقیده دارم هم پرسپولیس هم استقلال از داوری هم‌سود بردند و هم ضرر کردند. این را هم اضافه کنم وقتی یک تیمی نتیجه لازم را نمی‌گیرد از این بهانه‌ها می‌آورد و می‌خواهد پشت داور پنهان شود.

مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره سایر مدعیان و اینکه تیمی می‌تواند پرسپولیس و استقلال را درراه قهرمانی تهدید کند یا نه گفت: با توجه به نتایجی که سپاهان و تراکتور گرفتند بعدی می‌دانم این دو تیم خطری برای استقلال و پرسپولیس محسوب شوند. تراکتور که به نساجی در این هفته باخت، سپاهان هم‌بازی سختی در انزلی دارد که اگر امتیاز از دست بدهد که می‌دهد دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. برای همین فقط پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی باید بجنگند.

شاه‌محمدی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس در لیگ مقابل سپاهان گفت: بازی سختی است. درست است که سپاهان مثل نیم‌فصل اول نتیجه نمی‌گیرد و در دوران افت به سر می‌برد اما درمجموع تیم خطرناکی است و پرسپولیس باید مقابل این تیم باهوش باشد و با ارائه یک بازی منطقی سپاهان را در تهران شکست دهد. من عقیده دارم پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست دهد قهرمان می‌شود.

شاه‌محمدی در مورد دروازه‌بان جوان پرسپولیس گفت: رفیعی جوان مانند یک دروازه‌بان باتجربه و پخته از دروازه پرسپولیس محافظت می‌کند. من او را گلر خوبی می‌بینم و عقیده دارم در آینده باید بیشتر از او استفاده شود. چون آینده دروازه‌بانی پرسپولیس و ایران است. من حتی عقیده دارم او آن‌قدر خوب است که اوسمار باید رد صورت رسیدن بیرانوند به شرایط بازی بازهم از او درون دروازه استفاده کند. حتی در بازی با سپاهان که بازی سختی است او می‌تواند از دروازه پرسپولیس به‌خوبی محافظت کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سروش رفيعي #آرش جعفری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها