مهرداد محمدی، غایب عجیب دربی
99573
به سمت لیست مازاد؟
28 اسفند 1402 11:27
یکی از مهم‌ترین خریدهای استقلال پیش از آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، مهرداد محمدی بود. هوادار دوآتشه پرسپولیس که در این سال‌ها انتظارش برای دریافت پیشنهاد از سوی این باشگاه بی‌نتیجه مانده بود، سرانجام به درخواست جواد نکونام پاسخ مثبت داد و در انتقالی پرسر و صدا پیراهن آبی‌ها را به تن کرد.

روزنامه گل

یکی از مهم‌ترین خریدهای استقلال پیش از آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، مهرداد محمدی بود. هوادار دوآتشه پرسپولیس که در این سال‌ها انتظارش برای دریافت پیشنهاد از سوی این باشگاه بی‌نتیجه مانده بود، سرانجام به درخواست جواد نکونام پاسخ مثبت داد و در انتقالی پرسر و صدا پیراهن آبی‌ها را به تن کرد. از قضا مهرداد شروع خوبی هم در این تیم داشت و خیلی زود این امیدواری را به‌وجود آورد که استقلال خریدی درجه یک و پربازده داشته اما هر چه گذشت اثر محمدی در استقلال کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. اگر قرار باشد خیلی خلاصه عملکرد هفته‌های اخیر مهرداد را بررسی کنیم، باید بگوییم او در 14بازی اخیر فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. در این 14مسابقه، محمدی 7بار فیکس بوده که 6مرتبه تعویض شده و 7بار دیگر اساسا روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است. ناامیدکننده‌تر از همه اینکه مهرداد در 2بازی اخیر حتی یک دقیقه هم به زمین نیامده است.

بازی با پرسپولیس دومین دیداری بود که محمدی در آن 90دقیقه کامل روی نیمکت نشست. این بازیکن هفته قبل در جریان برتری دشوار یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان هم نیمکت‌نشینی کامل را تجربه کرد تا اینطور به‌نظر برسد که او به شکل جدی از افکار فنی و برنامه‌های تاکتیکی نکونام کنار گذاشته شده است. به‌دلیل آنچه در ابتدای مطلب گفتیم، دیدار با پرسپولیس می‌توانست برای مهرداد بسیار «خاص» باشد. او در دربی رفت 81دقیقه بازی کرد که بی‌ثمر بود و در دربی برگشت اصلا به زمین فرستاده نشد. با این شرایط، شاید محمدی تبدیل به ارسلان مطهری دوم استقلال شود. مطهری هم فصل را خیلی خوب شروع کرد اما بعد نیمکت‌نشین شد و به تبریز کوچ کرد. آیا در پنجره تابستانی باید منتظر جدایی محمدی هم باشیم؟

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها