تقابل آخر آبی های پایتخت در سال 1402
99551
استقلال با تساوی هم صدرنشین می ماند
27 اسفند 1402 09:58
استقلال و هوادار امروز 27 اسفند در آخرین بازی سال 1402 در ورزشگاهی خالی از هواداران ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم صف آرایی خواهند گرفت. استقلال که تا پایان هفته بیستم و بعد از دربی در حالی پای به میدان می گذارد که توانسته با نکونام همچنان صدرنشینی خودش را ادامه دهد و در این بازی هم به چیزی جز این اتفاق و ادامه روند صدرنشینی خودش است.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - استقلال و هوادار امروز 27 اسفند در آخرین بازی سال 1402 در ورزشگاهی خالی از هواداران ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم صف آرایی خواهند گرفت. استقلال که تا پایان هفته بیستم و بعد از دربی در حالی پای به میدان می گذارد که توانسته با نکونام همچنان صدرنشینی خودش را ادامه دهد و در این بازی هم به چیزی جز این اتفاق و ادامه روند صدرنشینی خودش است.

جدالی که با بودن نکونام و مسعود شجاعی به عنوان سرمربیان لالیگایی لیگ برتر امسال قطعا جذاب خواهد بود و از یک طرف سرمربی استقلال به دنبال صدرنشینی و مسعود شجاعی به دنبال فراری دادن هرچه بیشتر هوادار از قعر جدول است.

تساوی هم استقلال را صدرنشین می کند

همان طور که گفته شد کوچکترین لغزش در تقابل استقلال و هوادار و حتی کسب تساوی هم بهترین اتفاق برای تعقیب کنندگان آبی های پایتخت در صدر و قعرنشینان جدول بابت تیم مسعود شجاعی خواهد بود. با این حال استقلال در شرایطی پای به این مسابقه خواهد گذاشت که حتی با کسب یک تساوی هم می‌تواند صدرنشینی خود در پایان سال را قطعی کند ولی طبیعتاً جواد نکونام و شاگردانش نمی‌خواهند فاصله امتیازی خود با رقبا را از دست بدهند.

هوادار با شجعی لالیگایی فکر می کند

در سمت مقابل هوادار با حضور مسعود شجاعی چهره قابل احترامی پیدا کرده و موفق به کسب نتایج خوبی شده است. بنفش‌ها تا پیش از باخت هفته قبل، با سرمربی جدید خود نباخته بودند و حالا باید دید جدال دو همبازی سابق در اوساسونا که رویارویی آن‌ها جذابیت‌های ویژه خود را خواهد داشت؛ چگونه پیش خواهد رفت.از لحاظ آماری استقلال برتری مطلقی به همشهری خود دارد و هر پنج دیدار گذشته را با برد به اتمام رسانده تا بنفش‌های پایتخت حتی قادر به کسب یک امتیاز هم از آبی‌پوشان نبوده باشند.

تفاوت های شجاعی و نکونام

با این حال جواد نکونام به عنوان سرمربی در چهار مرتبه‌ای که مقابل هوادار قرار گرفته ضمن کسب دو پیروزی، دو تساوی هم داشته است. مسعود شجاعی هم در تنها تقابل خود به عنوان سرمربی مقابل استقلال شکست خورده و باید دید کاپیتان اسبق تیم ملی و شاگردانش موفق به کسب اولین امتیاز خود مقابل استقلال خواهند شد یا نه. هوادار در تبریز با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب تراکتور شد و استقلال در بازی دربی به تساوی بدون گل برابر پرسپولیس رسید. هوادار با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #استقلال #هواداران فوتبال #جواد نکونام #لیگ برتر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها