این همه خنده، برای سلامتی‌مان خوب نیست رحم کنید
99509
رحم کنید آقای تاج!
25 اسفند 1402 11:10
تنها کسی که می‌تواند از وضعیت فوتبال ایران راضی باشد مهدی تاج است. یعنی طوری تعریف و تمجید می‌کند که انگار تیم ملی ما در آسیا قهرمان شده و در جام‌جهانی تا نیمه‌نهایی بالا رفته!

روزنامه گل

تنها کسی که می‌تواند از وضعیت فوتبال ایران راضی باشد مهدی تاج است. یعنی طوری تعریف و تمجید می‌کند که انگار تیم ملی ما در آسیا قهرمان شده و در جام‌جهانی تا نیمه‌نهایی بالا رفته! خب البته کسی که می‌تواند بعد از گلباران شدن تیم ملی برابر انگلستان از دو توپی که به قول خودش به «میله» حریف خورد حماسه بسازد، طبیعتا باید هم از تمام شرایط ابراز رضایت کند.

تاج در تازه‌ترین اظهاراتش گفته: «امسال چهار بار خنده را بر لب مردم نشاندیم؛ با پیروزی تیم ملی برابر ولز و ژاپن و موفقیت تیم‌های ملی نوجوانان و فوتبال ساحلی.» حالا کاری نداریم که پیروزی بر ولز مال سال گذشته بود و تاج برای این که شلوغش کند آن را این طرف سال آورده، اما کاش حالا که او آن برد را می‌بیند، شکست چهار روز قبلش برابر انگلستان را هم می‌دید یا وقتی از برتری برابر ژاپن حرف می‌زند، التفاتی هم به شکست چهار روز بعدش برابر قطر می‌کرد. خب اما اینها به صرفه نیست و عالیجناب ترجیح می‌دهد فقط نقاط قوت را مرور کند!

چهار بار خنده کم است آقای تاج! ما هر روز به شما و این فوتبال‌تان می‌خندیم؛ به فوتبالی که دو سال است سکوهای ورزشگاه آزادی‌اش دارد تعمیر می‌شود، به فوتبالی که هر هفته ساعت برگزاری مسابقاتش تغییر می‌کند و تا همین بیخ دربی تهران هم کسی نمی‌دانست تاریخ بازی کی است، به فوتبالی که همین دیشب یک سهمیه سال بعدش را در مسابقات فصل بعد آسیا از دست داد و رفت زیر قطر و امارات. بس است دیگر آقا مهدی؛ باور کنید مردیم از خنده!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها