استقلالی هایی که شانس دعوت شدن به اردوی تیم ملی را دارند
99508
حسینی، چشمی و 4 نفر دیگر
25 اسفند 1402 11:07
این روزها شایعات و شنیده ها درمورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی زیاد است. طبیعتا استقلالی ها به عنوان صدرنشین لیگ برتر انتظار دارند تا بیشترین نماینده را در لیست امیرقلعه نویی داشته باشند. 

روزنامه گل

این روزها شایعات و شنیده ها درمورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی زیاد است. طبیعتا استقلالی ها به عنوان صدرنشین لیگ برتر انتظار دارند تا بیشترین نماینده را در لیست امیرقلعه نویی داشته باشند. هرچند تعداد استقلالی هایی که ممکن است در لیست جدید تیم ملی باشند چندان پرتعداد و زیاد به نظر نمی رسد. قابل پیش بینی است که حسین حسینی طبق دوره های قبلی نامش در لیست نفرات دعوت شده به تیم قرار داشته باشد. علاوه بر کاپیتان و شماره یک آبی ها، روزبه چشمی هم به احتمال زیاددر لیست خواهد بود. هرچند روزبه برخلاف دوران کارلوس کی روش جایگاه اش در تفکرات قلعه نویی مستحکم نیست، اما چشمی به هرحال یکی از آماده ترین و بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که با توانایی بازی در چند پست حکم آچار فرانسه را دارد. هنوز هم سن و سال روزبه 30 ساله آنقدرها بالا نیست که احتمالا مشمول سیاست جوانگرایی در تیم ملی شود. به خصوص که امید ابراهیمی هم از تیم ملی خداحافظی کرده و احمد نورالهی هم مغضوب سرمربی تیم ملی است و در مجموع گزینه های چندانی برای انتخاب و گزینش پیش روی ژنرال نیست!

ابوالفضل جلالی و صالح حردانی هم شانس زیادی برای حضور در تیم ملی دارند. جلالی در این فصل خوش درخشیده است و به خصوص اگر قلعه نویی با کنار گذاشتن نفرات پا به سن گذاشته ای چون احسان حاج صفی و رامین رضاییان قصد جوانگرایی داشته باشد دفاع و وینگر جوان استقلال که محبوب کی روش بود از شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برخوردار است. مصدومیت و غیبت صادق محرمی از یک طرف و فیکس شدن صالح حردانی پس از مصدومیت یامگا حالا شانس دعوت شدن دفاع راست آبی ها را به شدت افزایش داده است. البته در کنار این دونفر، آرمین سهرابیان هم که دست کم در گذشته بازیکن محبوب و مورد اعتماد قلعه نویی بود شانس دعوت شدن به اردوی تیم را دارد. سهرابیان با توانایی بازی در دفاع چپ و دفاع میانی، بازیکنی با توانایی بازی در چند پست محسوب می شود که احتمالا به کار تیم ملی هم می آید. از بهترین خطدفاع لیگ احتمالا و دست کم یکی دو مدافع در تیم ملی حضور خواهد داشت.

ششمین بازیکن استقلال که احتمال دارد نامش را در لیست تیم ملی ببینیم مهدی مهدی پور است. آمار و شرایط مهمدی مهدی پور 29 ساله امسال به اندازه ای هست که دعوت شدن احتمالی اش به تیم ملی قابل توجیه باشد. به ویژه اینکه تیم ملی در پست مهدی پور با کمبود بازیکن هم روبرو است. غیر از این 6 نفر که البته مشخص نیست چند نفر از آنها چشم قلعه نویی را گرفته و در تفکرات ژنرال جای دارند، سایر بازیکنان این تیمدر این فصل آنقدر آماده و سرحال نبوده اند که احتمال و انتظاری برای دعوت شدن آنها به تیم ملی وجود داشته باشد. مهرداد محمدی مدت ها است که افت کرده است. محمدحسین مرادمند هم هنوز به شرایط خوب گذشته برنگشته که ادعای دعوت شدن به اردوی تیم ملی را داشته باشد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها