از لیونل مسی تا صادق بوقی
99505
سلام آقای ضرغامی!
25 اسفند 1402 10:58
لیونل مسی سفیر گردشگری عربستان سعودی است و تقریبا ماهی یک بار یک ویدیوی جدید از او به انتشار می‌رسد که در ان در حال تبلیغ توریسم به سود این کشور است. 

روزنامه گل

لیونل مسی سفیر گردشگری عربستان سعودی است و تقریبا ماهی یک بار یک ویدیوی جدید از او به انتشار می‌رسد که در ان در حال تبلیغ توریسم به سود این کشور است. می‌دانید که چند سالی هست عربستان به شدت روی تقویت بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کرده و در این زمینه از اهرمی به نام «فوتبال» سود می‌برد. رونالدو و شرکا که کلا آنجا هستند، مسی را هم که زورشان نرسید ببرند، به این شکل طرف قرارداد کرده‌اند. به طور همزمان آمار و ارقام هم نشان از رشد چشمگیر حضور توریست‌ها در عربستان دارد و به نظر می‌رسد آنها در مسیر تحقق اهداف‌شان گام برمی‌دارند.

امروز که این عکس جدید از مسی با لباس عربی درآمد، بار دیگر یاد اظهارات اخیر عزت ضرغامی افتادیم؛ وزیر گردشگری مملکت که با همان اعتماد به‌نفس عجیب و مسری بین مدیران کشور گفته بود: «ما خودمان صادق بوقی را داریم که برای گردشگری شمال کشور، سودمندتر از مسی است.» حتما حق با ایشان است و طبق معمول ما نمی‌فهمیم. فقط حیف که وقتی ویدیوهای رنگارنگ ستاره آرژانتینی در تبلیغ عربستان منتشر می‌شود، فیلم پربیننده از صادقی بوقی عزیز مربوط به عذرخواهی او بابت آگهی کردن کوروش کمپانی است!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها