اورونوف و ترابی سرنوشت دربی را مشخص می کنند
99486
فرشاد پیوس: این دربی واقعا 6 امتیازی است
23 اسفند 1402 10:21
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در نیم فصل دوم متحول شده و در ادامه نتایج خوبش در دربی هم برنده خواهد بود.فرشاد پیوس مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه برگزاری دربی صد و سوم درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و روند رو به جلو شاگردان اوسمار گفت: خدا را شکر پرسپولیس در نیم فصل دوم متحول شده و هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر بازی می کند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در نیم فصل دوم متحول شده و در ادامه نتایج خوبش در دربی هم برنده خواهد بود.فرشاد پیوس مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه برگزاری دربی صد و سوم درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و روند رو به جلو شاگردان اوسمار گفت: خدا را شکر پرسپولیس در نیم فصل دوم متحول شده و هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر بازی می کند. البته پرسپولیس در بازی با فولاد بازی را بد شروع کرد و روی یک غافلگیری دروازه امان باز شد، اما در ادامه توانستیم به بازی مسلط شویم و ثابت شد که تیم پرسپولیس به لحاظ کار تیمی به شرایط خیلی بهتری دست پیدا کرده است. همین امر باعث شد تا بتوانیم گل‌های خورده را جبران کنیم و در نهایت با 4 گل برنده شویم.

پیوس در ادامه در مورد گل هایی که بیرانوند مقابل فولاد دریافت کرد گفت: اتفاقاتی که درباره گل‌های فولاد رخ داد کاملاً اتفاقی و فوتبالی بود. از این قبیل اتفاقات معمولاً در فوتبال رخ می‌دهد. اینکه توپ به شکل اشتباه به درون دروازه خودی برود و یا مسائلی از این دست همه و همه جزو اتفاقات معمول در فوتبال است. مهم این است که تیم بتواند گل‌ها را جبران کند که پرسپولیس این کار را کرد. البته بیرانوند هم کمی افت کرده که باید به خودش بیاید چون بهترین کسی که میتواند به او کمک کند خودش است.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد عملکرد اوسمار و اینکه پرسپولیس روند رو به رشد با این مربی داشته گفت: اوسمار نشان داد که وتبال را خوب می فهمد و شناخت خوبی از بازیکنان و تیم دارد. نکته قابل توجه در شکل تیمی پرسپولیس بعد از حضور اوسمار این است که بازیکنان بیشتر به هم پاس می‌دهند، جرات نفوذ کردن و حمله کردن به زمین حریف بین بچه‌ها بیشتر شده و کار تیمی و ترکیبی بیشتری را شاهد هستیم. این باعث شد تا ما در دیدار با ذوب آهن، نفت و گاز گچساران و همین بازی آخر مقابل فولاد بتوانیم شرایط بهتری به دست بیاوریم. و رفته رفته بهتر هم بشویم. همین که آل کثیر گل‌زنی می‌کند، ترابی پایش به گل زدی باز شد و این بازیکن ازبکستانی توانسته خط حمله تیم را راه بیندازد همه و همه در پیش بینی پیروزی پرسپولیس در دیدار دربی موثر است. حس می کنم اورونوف در این دربی گل می زند. قطعا او می تواند روی دفاع استقلال فشار بیاورد و پنالتی هم بگیرد.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد تیم استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است این تیم بیشتر با سبک و سیاق دفاعی بازی میکند و همین کمی گلزدن به این تیم را سخت می کند البته باید این را هم اضافه کنم استقلال بر ری ضد حملات هم برنامه دارد. اما در کل باید بگویم قطعاً اگر استقلال تیم خوبی نبود امروز با وجود تیم‌های قدرتمندی در لیگ برتر نمی‌توانست در صدر جدول بایستد. اما باید این را در نظر بگیریم که پرسپولیس در نیم فصل اول دچار بحران‌های عجیب و غریبی شد و به خاطر نتایج رقم خورده در لیگ قهرمانان آسیا و مسائل مالی بین بازیکنان تیم تا حدی شرایط معمولی نداشت. ضمن اینکه مدل فوتبال پرسپولیس با یحیی گل محمدی هم تا حدی برای حریفان شناخته شده بود. خوشبختانه حالا پرسپولیس با شرایط خیلی خوبی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و توانسته با سرمربی جدیدش نوع فوتبال تازه‌ای را برای این تیم به نمایش بگذارد. مهمترین نکته در این تیم پرسپولیس بازی رو به جلو است.

فرشاد پیوس درباره پیش‌بینی‌اش از بازی دربی یکصد و سوم گفت: با توجه به سبک بازی دو تیم قطعاً فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود. استقلال با وجود یکی دو بازیکن خارجی در جمع مهاجمانش قطعاً به گلزنی و حمله به دروازه پرسپولیس فکر می‌کند. از سوی دیگر باید گفت خط دفاعی استقلال هم تا اینجا خوب کار کرده ولی بازیکنان پرسپولیس این توانایی را دارند که در این دیدار به گل برسند. در بازی رفت ثابت شد وقتی دفاع استقلال زیاد تحت فشار قرار بگیرد بازیکنانش مرتکب اشتباه می‌شوند بنابراین پرسپولیس باید تا می‌تواند دفاع استقلال را تحت فشار قرار بدهد تا از این طریق برای خودش موقعیت گل ایجاد کند.

مهاجم گلزن و ملی پوش سابق پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در پایان فصل گفت: پرسپولیس اگر می‌خواهد این فصل قهرمان شود باید از این بازی برنده بیرون بیاید. کسب هر سه امتیاز این بازی ۶ امتیازی علاوه بر اینکه پرسپولیس را با صدرنشین جدول هم‌امتیاز می‌کند شرایط تیم استقلال را هم به هم می‌ریزد. به همین خاطر پرسپولیس باید تحت هر شرایطی در این بازی برنده شود که البته هم ابزارش را دارد و هم توانایی اش را. با وجود شرایط اخیر تیم خوب سپاهان اگر یک تیم در این لیگ وجود داشته باشد که بتواند استقلال را شکست بدهد همین پرسپولیس است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها