99468
تارتار: امکانات فقط برای چند تیم است اما یکپارچگی لیگ باید حفظ شود
22 اسفند 1402 16:42
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برای چند تیم امکانات فراهم می‌شود و تیم‌های شهرستانی با پتانسیل هوادارانشان اگر از داوری ضرر کنند، مهم نیست.

روزنامه گل

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، اظهار داشت: جا دارد قبل از بازی، ابراز همدردی با برادر بزرگوارم محمدرضا زنوزی داشته باشم. امیدوارم خدا به او و خانواده‌اش صبر بدهد. همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت تمام مسلمانان جهان تبریک می‌گویم.وی با اشاره به بازی هفته بیستم لیگ برتر، گفت: بازی سختی داریم. مثل تمام بازی‌های لیگ است‌. پیکان پس از مدت‌ها توانست سپاهان را شکست بدهد و شرایط خوبی به دست بیاورد. در نیم فصل دوم خط حمله این تیم تقویت شده که نقطه قوت آن‌هاست. تمرینات خوبی انجام دادیم. سعی می‌کنیم خط حمله آن‌ها را کنترل و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم. از حملات خوب استفاده می‌کنند. باید باهوش استفاده کنیم تا از این تاکتیک حریف ضربه نخوریم. اگر باهوش باشیم می‌توانیم با احترام به پیکان، برنده شویم.سرمربی ملوان در‌مورد همدلی خوبِ این تیم، عنوان کرد: بار اول نیست. در پارس جنوبی هم شرایط خوبی داشتم و پنجم شدیم. با پیکان هفتم، با مسجد سلیمان و ذوب آهن هشتم شدیم. سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. امسال با جو سنگین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران شرایط فرق می‌کند. هواداران به عنوان یار دوازدهم کار را برای ما سخت کردند. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

تارتار در مورد مسائل مالی و حمایت باشگاه از تیم، گفت: مشکل پرداختی نداشتیم و از نظر ترانسفر هم خوب کار شد. کم و کاستی نداشتیم. مدیرعامل باشگاه خیلی تلاش کرد و باید از او تشکر کنم. فقط بحث زمین تمرین را داریم که نمی‌توانیم کارهای تاکتیکی خوبی را انجام بدهیم. در آن زمین ناهموار نمی‌توانیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم. اگر هدف حضور در آسیا را داریم باید این مسائل برطرف شود. این ضعف بزرگی است که یک زمین تمرین خوب نداریم.

سرمربی ملوان در مورد استفاده از VAR در بعضی بازی‌های لیگ برتر، اظهار داشت: این فقط در فوتبال ما اتفاق می‌افتد. برای چند تیم امکانات فراهم می‌شود و تیم‌های شهرستانی با پتانسیل هوادارانشان اگر از داوری ضرر کنند، مهم نیست. یکپارچگی لیگ باید در همه مسائل حفط شود. مسئولان باید به فکر همه تیم‌ها باشند. تیم‌های مدعی قابل احترامند اما تیم‌های شهرستانی هم باید از امکانات بهره ببرند. نباید در حق آن‌ها اجحاف شود.

وی درخصوص اتفاقات بازی با گل‌گهر، گفت: مقابل گل گهر خوب بازی کردیم. وقتی تیمی برنده می‌شود باید به آن احترام گذاشت. نباید باخت‌ها را توجیه کنیم. امیدوارم وضعیت داوران بهتر و امکاناتشان هم فراهم شود.

تارتار درخصوص دربی ۱۰۳، گفت: تمام تمرکز ما روی بازی خودمان است. هیچ اظهار نظری درباره بقیه تیم‌ها نمی‌کنم. مساوی در آن بازی به سود ما است و امیدوارم مردم بازی خوبی را تماشا کنند.

#مهدی تارتار #ملوان بندر انزلی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها