99467
اوسمار: مهم است هم امتیاز استقلال شویم و نتیجه در دربی مهم‌تر از بازی زیبا است
22 اسفند 1402 16:41
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در دربی خیلی برای من لذت‌بخش و می‌دانم چشم تمام طرفداران فوتبال به این بازی است.

روزنامه گل

اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دربی 103، اظهار داشت: قبل از صحبت کردن درمورد بازی می‌خواهم بگویم همه حرف‌هایی که کار حرفه‌ای انجام می‌دهند تا در رسانه صدایشان به جایی برسد، باید یک کار مثبت انجام بدهند. افرادی که وضعیت مالی بهتری داشته و دست‌شان به جایی می‌رسد، در این روزهای منتهی به پایان سال باید به نیازمندان کمک کنند. امیدوارم اهالی فوتبال بتوانند با کمک هم به افرادی که اکنون در سیستان و بلوچستان گرفتار سیل شده‌اند، کمک کنند.وی افزود: حضور در دربی خیلی برای من لذت‌بخش است. می‌دانم چشم تمام طرفداران فوتبال به این بازی است. امیدوارم یک بازی خیلی زیبا باشد، برای افرادی که در استادیوم هستند یا از خانه آن را می‌‎بینند. این دیدار برای قهرمانی لیگ خیلی مهم است. برای ما هم برای هم امتیاز شدن با استقلال خیلی اهمیت دارد. سعی کردیم بچه‌ها آرامش خود را حفظ کنند تا نمایشی مانند دیدارهای قبلی داشته باشند. هر 2 تیم می‌دانیم باید از تک تک موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

* پرسپولیس باید در حمله و دفاع متعادل باشد

ُسرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که تیمش در دیدارهای اخیر نمایشی تهاجمی داشته و آیا این روند را مقابل استقلال هم تکرار می‌کند یا ملاحظه دربی را خواهد کرد، گفت: برای من فوتبال یعنی ورزشی که باید درون زمین درموردش بحث شود. باید در حمله و دفاع متعادل باشیم. در برخی دقایق‌های بازی شاید لازم باشد بهتر دفاع کنیم تا اینکه حمله کنیم اما پایه ما هجومی بازی کردن و حمله است و امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم.

* باید خط دفاعی استقلال را با حرکات هجومی باز کنیم

اوسمار درمورد اینکه تیم‌های جواد نکونام خیلی خوب دفاع می‌کنند و آیا نگران نیست با این وضعیت هم بازی جذابی شاهد نباشیم و هم تیمش موفق به گلزنی نشود، توضیح داد: هر تیمی سعی دارد هرکاری برای بازی‌اش متعادل‌تر است، انجام بدهد. استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد اما امیدوارم حرکات هجومی ما، دفاع این تیم را باز کند و بتوانیم گل بزنیم.وی درخصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از شرایط خط دفاعی این تیم با توجه به مصدومیت گولسیانی و محرومیت کنعانی‌زادگان، عنوان کرد:‌ کار دفاعی ما از اولین مهاجم تا دروازه‌بان پرسپولیس شروع می‌شود. با ایجاد تعادل تیمی می‌خواهیم از آخرین نقطه دفاعی یعنی دروازه‌بان به خوبی دفاع کنیم. تیم ما فقط با 2 دفاع وسط کار دفاعی انجام نمی‌دهد.

* نتیجه در دربی برای من مهم‌تر از بازی زیبا است

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه با توجه به اهمیت نتیجه دربی، آیا فقط به کسب نتیجه فکر می‌کند یا به دنبال پیاده شدن تفکرات فنی‌اش در این بازی است، گفت:‌ فوتبال، نتیجه است. نتایج در کار مربیان و بازیکنان، تفاوت ایجاد می‌کند. اگر امروز بخواهم بگویم اگر بخواهید نتیجه بگیریم یا بازی خوبی انجام بدهیم، نتیجه برای من مهم‌تر است. امیدوارم با یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.

* تمرکز من روی بازی با استقلال است نه جذب مهاجم خارجی

اوسمار در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خود را برای جذب یک مهاجم خارجی به باشگاه اعلام کرده است، توضیح داد: پس از بازی با فولاد درمورد این موضوع صحبتی نکرده‌ایم زیرا تمام تمرکزمان روی دیدار با استقلال است.وی درمورد اشتباهات عجیب دروازه‌بان‌های لیگ برتری مثل علیرضا بیرانوند در هفته گذشته و اینکه آیا نگران این موضوع است و فکری برای جلوگیری از اشتباهات این دروازه‌بان کرده، گفت: برخی مواقع این سوال‌ها برای من تکراری است. گفتم در یک بازی کل تیم در دفاع و حمله کار می‌کنند.

* رفتار کادرفنی استقلال به خودشان مربوط است

سرمربی پرسپولیس درخصوص دغدغه هواداران این تیم نسبت به هیجان کاذب نیمکت استقلال که منجر به فشار کاذب روی حریف و داور می‌شود، پاسخ داد: امیدوارم فردا داوری به شکلی باشد که کسی احساس مشکل در زمین نکند و هر تیمی لیاقت دارد، در نهایت برنده از زمین بیرون بیاید. طرز برخورد هر تیمی مربوط به خودش است و کاری به آنها نداریم. سعی دارم تمرکز خود را روی بخش تکنیکی و تاکتیکی تیم بگذارم و سایر اعضای کادرفنی حواسشان به سایر مسائل باشد.

#اوسمار لوس ویه‌را #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها