هزینه 200 میلیونی اقامت ماشاریپوف در سوییت سابق کی‌روش
99448
استقلال مشکل خانه را حل می‌کند اما ماشین بدون راننده خیر!
22 اسفند 1402 09:09
هنوز دو هفته از حضور ماشاریپوف در استقلال نگذشته که حواشی برای این بازیکن و باشگاه استقلال به وجود آمده که مسئولان باشگاه استقلال ضمن تکذیب این مسئله اعلام کرده‌اند تمام تعهداتشان ازجمله هتل، منزل و حتی مطالبات او را تأمین کرده‌اند و تعهد دیگری ندارند.

روزنامه گل

هنوز دو هفته از حضور ماشاریپوف در استقلال نگذشته که حواشی برای این بازیکن و باشگاه استقلال به وجود آمده که مسئولان باشگاه استقلال ضمن تکذیب این مسئله اعلام کرده‌اند تمام تعهداتشان ازجمله هتل، منزل و حتی مطالبات او را تأمین کرده‌اند و تعهد دیگری ندارند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هزینه اقامت ماشاریپوف در هتل المپیک را به‌طور کامل پرداخت کرده است و مهم‌تر اینکه این بازیکن ازبک در رویال سوئیتی که قبلاً کی‌روش در آن اقامت داشته حضور دارد و باشگاه استقلال ماهی 200 میلیون تومان بابت اجاره این سوئیت به هتل المپیک پرداخت می‌کند.

از سوی دیگر طبق قرارداد ماشاریپوف با استقلال، قرار بود این باشگاه خودرویی به همراه راننده و همچنین آپارتمانی در اختیار هافبک ازبکستانی قرار بدهد. خودرو همراه راننده به‌صورت کامل در اختیار ماشاریپوف بوده است و آپارتمانی نیز در منطقه سعادت‌آباد تهران برای این بازیکن در نظر گرفته‌شده، اما هافبک ازبکستانی اعلام کرد این واحد دو خوابه برای او و خانواده‌اش کوچک است.

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به درخواست ماشاریپوف، با او توافق کردند که پس از فیفا دی فروردین‌ماه، واحد بزرگ‌تری برای این بازیکن تهیه کنند تا او در ماه رمضان مشکلی برای حضور خانواده‌اش در ایران نداشته باشد. با توجه به هزینه 200میلیون تومانی اقامت او در سوییت سابق کی روش، باشگاه استقلال طبیعتا خوشحال هم می شود که هر چه زودتر برای او آپارتمانی بزرگ تهیه کند چون در هر صورت هزینه اجاره واحد آپارتمانی به این میزان نخواهد بود و این به نفع استقلال است.

از سوی دیگر شنیده می‌شود که ماشاریپوف از باشگاه خواسته که یک ماشین بدون راننده می‌خواهم که باشگاه استقلال به این بازیکن ازبک گفته‌اند، نمی‌توانند به او ماشین اختصاصی و بدون راننده بدهند چون در قرارداد چنین چیزی ذکر نشده و دارای بار حقوقی است. طبق قرارداد منعقد شده بین باشگاه و کاپیتان تیم ملی ازبکستان ماشین با راننده در اختیار وی قرار دارد و از 6 صبح تا نیمه‌شب به صورت کامل در اختیار اوست.با این همه ماشاریپوف مصرانه درخواست یک اتومبیل شاسی بلند (یا سدان خارجی)بدون راننده را دارد و هنوز از خواسته خود کوتاه نیامده است. گفته می شود که ماشاریپوف از زمانی که دیده بلانکو با ماشین بدون راننده بر سر تمرینات می آید، خواسته خود را مطرح کرده اما باشگاه در پاسخ او گفته است که بلانکو ماشین خود را از شخصا خریداری کرده و دارای گواهینامه بین المللی معتبر است و منعی برای رانندگی او وجود ندارد. ماشاریپوف هم اگر خیلی به رانندگی در تهران علاقمند است می تواند اتومبیل بخرد اما باشگاه استقلال برای اینکه اتومبیل بدون راننده در اختیار وی قرا دهد با موانع قانونی و حقوقی مواجه است و این کار برایش امکان پذیر نیست.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها