غیبت دنباله‌دار طارمی در مسابقات پورتو
99437
مصدوم یا مفقود؟
21 اسفند 1402 09:36
ماجرای مهدی طارمی کم‌کم دارد عجیب می‌شود. کسی دقیقا نمی‌داند موقعیت کنونی او در پورتو چیست و چرا بازی نمی‌کند؛ آیا مصدوم شده یا از بیم آنکه صدمه ببیند و انتقال به اینتر را از دست بدهد بیرون مانده؟ نیمکت‌نشینی او به خاطر خشم هواداران است یا کادرفنی در حال عادت دادن تیم به روزهای بدون حضور مهاجم ایرانی است؟

روزنامه گل

ماجرای مهدی طارمی کم‌کم دارد عجیب می‌شود. کسی دقیقا نمی‌داند موقعیت کنونی او در پورتو چیست و چرا بازی نمی‌کند؛ آیا مصدوم شده یا از بیم آنکه صدمه ببیند و انتقال به اینتر را از دست بدهد بیرون مانده؟ نیمکت‌نشینی او به خاطر خشم هواداران است یا کادرفنی در حال عادت دادن تیم به روزهای بدون حضور مهاجم ایرانی است؟ طارمی بعد از پایان حضورش با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، در لیگ برتر پرتغال تنها ۲۲ دقیقه برابر آروکا به میدان رفته که تجربه جالبی هم نبود؛ تیمش ۳بر۲ باخت و خودش تنها ۳ لمس توپ داشت. پس از آن او در بازی با استرلا ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و از اینجا به بعد بود که داستان عجیب مصدومیتش آغاز شد. روشن نیست بازیکنی که یک دقیقه هم بازی نکرده چطور مصدوم شده؛ شاید هم این اتفاق در تمرینات برای او رخ داده، اما هر چه هست طارمی سه بازی بعدی را در لیگ پرتغال و یک بازی مهم برابر آرسنال را در لیگ قهرمانان اروپا از فهرست پورتو بیرون ماند.

آبی‌ها جمعه‌شب در حالی به مصاف پورتیموننزه رفتند که قبل از این مسابقه گفته می‌شد مهدی به بازی خواهد رسید. کافی است بخشی از گزارش یکی از سایت‌های ورزشی داخلی که نزدیک به مهدی طارمی است را بخوانید: «طارمی در دیدار هفته قبل مقابل بنفیکا شرایط بازگشت به میادین را داشت، اما با نظر سرخیو کونسیسائو در فهرست قرار نگرفت تا مصدومیتش به‌طور کامل برطرف شود که امشب این اتفاق افتاده و او به لیست بازی با پورتیموننزه برمی‌گردد.» در نهایت اما این اتفاق رخ نداد و طارمی در بازی جمعه‌شب هم بیرون از فهرست ماند؛ مسابقه‌ای که با یک پیروزی ارزشمند و ۳ گله دیگر برای پورتو به پایان رسید. در این لحظه دیگر خیلی بعید به نظر می‌رسد که مساله طارمی مصدومیت بوده باشد. به هر دلیل گویا مجموعه پورتو تصمیم گرفته از یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیرش عبور کند و فعلا هم نتایج بدی به دست نیاورده؛ از برتری خردکننده ۵برصفر مقابل بنفیکا تا پیروزی دور از انتظار یک‌برصفر مقابل آرسنال که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر جهان است.

از قضا پورتو سه‌شنبه این هفته مسابقه برگشت با آرسنال را پیش رو دارد و شاید سرانجام مجال بازی به طارمی برسد. در غیر این صورت، موضوع پیچیده‌تر خواهد شد. نکته اینجاست که اگر بازی نکردن طارمی طولانی شود، فرم بدنی او برای حضور در اردوی تیم ملی و حتی نفس انتقال این بازیکن به اینتر هم به خطر خواهد افتاد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها