همانطور که بردهای گل‌محمدی از آن برانکو بود، این بردها متعلق به یحیی است
99435
مایلی‌کهن: امیدوارم بیرو در دربی، تن و بدن‌مان را نلرزاند! / ناگهان پول از آسمان هفتم آمد که هربازیکنی اوسمار خواست گرفته شد؟
21 اسفند 1402 09:33
در آستانه دربی بزرگ پایتخت بد ندیدیم تا گفتگویی با محمد مایلی کهن داشته باشیم.بهرحال نظرات او همیشه خواندنی و جالب توجه بوده.هرچند حاج مایلی نتیجه دربی را پیش بینی نکرد،اما ابراز امیدواری کرد تا تماشاگران از شهرآورد تهران لذت ببرند و فوتبال زیبایی را تماشا کنند.این شما و این هم حرفهای محمد مایلی کهن با گل:

روزنامه گل

در آستانه دربی بزرگ پایتخت بد ندیدیم تا گفتگویی با محمد مایلی کهن داشته باشیم.بهرحال نظرات او همیشه خواندنی و جالب توجه بوده.هرچند حاج مایلی نتیجه دربی را پیش بینی نکرد،اما ابراز امیدواری کرد تا تماشاگران از شهرآورد تهران لذت ببرند و فوتبال زیبایی را تماشا کنند.این شما و این هم حرفهای محمد مایلی کهن با گل:

حاج آقا پرسپولیس در شرایطی به مصاف استقلال خواهد رفت که در چند بازی اخیر هم خوب فوتبال بازی کرده و هم خوب نتیجه گرفته.با این شرایط فکر می کنید بتواند در دربی پایتخت استقلال راشکست دهد؟

ابتدا جادارد به هموطنان عزیز و خونگرم مان در سیستان و بلوچستان عرض تسلیت داشته باشم و امیدوارم مشکلات این عزیزان هرچه زودتر حل شود.در خصوص بازی دوتیم پرسپولیس و استقلال هم باید بگویم که خوب بودن پرسپولیس یا استقلال دلیل بر برد آن تیمی که خوب بازی می کند و آماده است نیست.شرایط شهرآورد تهران فرق می کند.تجربه ثابت کرده که این بازی ربطی به آمادگی دوتیم قبل از بازی ندارد.بله.پرسپولیس در چندبازی گذشته خوب فوتبال بازی کرده و توانسته بردهای ارزشمندی بدست آورد.استقلال هم خوب بوده.اما دربی تهران همیشه شرایط خاص خودش راداشته.امیدوارم بازی زیبایی باشد و سوای برد و باخت و هرنتیجه ای که بدست می آید،مردم از تماشای این بازی لذت ببرند.

شانس پرسپولیس برای سه امتیاز این دیدار چه اندازه است؟

عرض کردم خدمت شما.شرایط پرسپولیس خیلی خوب است.اما بازی با استقلال راحت نیست و این بازی باتوجه به شرایطی که دارد می تواند اتفاقات غیر منتظره ای داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس هم در چند بازی گذشته خوب نتیجه گرفته واعتماد هواداران و کارشناسان را به نوعی بدست آورده

البته با احترام به ایشان و نتایج شان باید بگویم این نتایج متعلق به آقا یحیی است.این بردها و بازی های خوب محصول زحمات آقای گل محمدی است.آقای اوسمار هم زحمت خودش را کشیده و خوب نتیجه گرفته.اما مگر می شود تلاش و زحمات یحیی را فراموش کرد.منتهی مشکل گل محمدی این بود که چهار بار تیم راقهرمان کرده بود وبرای پرسپولیس جام آورده بود.به راحتی هم کنارش گذاشتند.من از شما یک سوال دارم؟!

بفرمایید....

چطور زمان آقای گل محمدی،باشگاه پول نداشت و خبری از جذب بازیکنان جدید نبود؟! حالا چه شده است؟! پول از آسمان هفتم آمده و باشگاه هربازیکنی که اوسمار خواست را گرفت؟! خب این اتفاقات،خوب نیست! آقای گل محمدی هربار که می گفت بازیکن ندارم،باشگاه می گفت پول ندارم!

فکر می کنید دلیلش چه بود؟!

دلیلش راهمه می دانند! متاسفانه در فوتبال ما،مرغ همسایه همیشه غاز بوده! همیشه به مربیان خارجی بهادادیم و مربیان ایرانی را تحقیر کردیم! مگر یحیی بدنتیجه گرفته بود! بنده خدا داشت کارش را به خوبی انجام می داد و تنها دوسه بازیکن جدید می خواست!

از صحبت های شما اینطور نتیجه گیری می شود که آقای اوسمار در نتایج اخیر پرسپولیس نقش خاصی نداشته!

خدمت شما عرض کردم.ایشان هم زحمت خودشان راکشیده اند.اما نباید منکر زحمات یحیی شویم.این تیم همان تیم آقای گل محمدی است و نتایج آن هم برای ایشان است.چطور تا آخرین بازی که گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود،تمام موفقیت ها و جام هایش را می گفتند برای برانکو است.اما حالا و بعد از چهاربازی،همه می گویند اوسمار تیم رامتحول کرده و ....خب این مسائل کم لطفی در حق آقا یحیی است.

به نظر می رسد علیرضا بیرانوند هم افت عجیبی داشته و از دوران اوجش فاصله گرفته...

خب طبیعی است.این اوج و افت ها معمولا برای فوتبالیست ها طبیعی است.مطمئن هستم ایشان بازهم به اوج خود برمی گردد و همان بیرانوند همیشگی خواهد شد.البته من فکر می کنم که افت او و این شرایطی که برای آقای بیرانوند بوجود آمده ناشی از اعتماد به نفس بالای اوست.فقط امیدوارم در بازی با استقلال،اعتماد به نفس بالای آقای بیرانوند تن و بدنمان را نلرزاند!

راستی یک سوال در خصوص کنار رفتن خانم مهناز ذکایی از تیم داوری دربی.گفته می شود عکسی که از ایشان به خاطر تشویق تیم پرسپولیس منتشر شد،باعث شد تا او دربی تهران را ازدست بدهد...

به هرحال تمام داوران فوتبال ما بصورت طبیعی طرفدار تیمی هستند.پرسپولیس،استقلال و....اما این دلیل نمی شود تا باعث کنار رفتن آنها از قضاوت شان شویم.برای این داور باشخصیت و محترم خانم هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این اتفاقات باعث بی انگیزگی ایشان نشود و با قدرت به قضاوت خودشان در مسابقات ادامه دهند و به قول معروف این جور مسائل هم می گذرد .

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها